sâmbătă, 6 aprilie 2013

Matreata, combatuta simplu si ieftin
Am scapat de matreata si seboree cu un tratament pe cat de ingenios, pe atat de simplu si ieftin: aplicatiile locale cu pasta de cartofi. Secretul mi-a fost spus de mama unei prietene, careia m-am plans ca am cheltuit o avere pe sampoane de tot soiul.

Ea mi-a spus sa incerc sa acopar parul o data pe saptamana cu o cataplasma din cartofi cruzi, curatati de coaja si rasi in prealabil, timp de mai multe saptamani la rand si m-a asigurat ca va da rezultate. Asa a fost, caci, dupa o luna, nu mai aveam pic de matreata si nici seboree.

Am oferit mai multor persoane din anturajul meu aceasta reteta si toate mi-au multumit, fiind la fel de incantate de rezultatele obtinute ca si mine, deci nu a fost o intamplare ca am reusit sa ma vindec astfel.

G. O., Medias; foto: m.eva.ro



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu